سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پنج تن از نویسندگان پیشگام متن‌های تبلیغاتی، اسرار تبلیغات جذاب و چگونگی نوشتن متون موثر آن را فاش می‌کنند.

مصاحبه با بزرگان تبلیغات

کتاب مصاحبه با بزرگان تبلیغات، نظریه‌ی این بزرگان و غول‌های دنیای تبلیغات از جمله ویلیام برن باخ، جورج گریبین، لئو برنت، دیوید اوگیلوی، راسر ریوز در رابطه با چگونگی خلق بهترین تبلیغ‌ها، آزادانه و بدون تشریفات، تشریح می‌کند.

مفاد این کتاب که نخستین کتاب حرفه‌ای نوشته شده در زمینه خلق یک اثر تبلیغاتی به شما می‌رود. سالیان متمادی به عنوان مرجع دست‌اندر کاران این صنعت مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

در کتاب مصاحبه با بزرگان تبلیغات تمامی مهارت‌های این بزرگان در یک گفتگوی ساده و جذاب به رشته تحریر در آمده و درباره نقطه نظرها، نیت‌ها و ایده آل‌های آنها بحث و تبادل نظر شده است.

کتاب مصاحبه با بزرگان تبلیغات نوشته دنیس هیگینز ترجمه علی عبدالهی به قیمت 5500 تومان در قطع رقعی در 112 صفحه توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 236558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز